به لطف شبکه های اجتماعی، همه ما نمونه فیلمهای چالش مانکن را مشاهده کرده ایم؛ از مانکن های حرفه ای در بلوار چمران شیراز گرفته تا چالش عجیب در اتاق عمل؛ اما این بار برندهای اینترنتی ایرانی نیز خود را به چالش کشیده اند!

 

 

۱-شریک لحظه های مخاطب
زمانی که یک رویداد، مناسبت و اتفاق برای مخاطبان شما ارزشمند، جذاب و مهم می باشد نشان دادن همراهی برند شما با احساس و حالات آنها سبب برقراری ارتباط روانی مخاطب با برند می شود.

اینکه در تمام حالات شادی و غم در کنار مخاطبان و مشتریان خود باشیم صمیمیت و ارتباط عاطفی مخاطب با برند را در پی داشته و به تبع آن، برندسازی و جایگاه یابی بهتری صورت می گیرد.

چنین رویه ای سبب می شود که هر یک از ما به عنوان مخاطب باور کنیم که برندها ما را به عنوان مشتری و پول نمی بینند و چون دوست، در لحظات شادی و غم ما شریک هستند.

 

برای مطالعه مقاله و همچنین مشاهده سه فیلم از ریحون، آپارات و آی هوم، به لینک زیر مراجعه نمایید:

 

فیلم چالش مانکن برندهای اینترنتی ایرانی(فرصتی برای نزدیکی به مخاطب)

فیلم چالش مانکن برندهای اینترنتی ایرانی(فرصتی برای نزدیکی به مخاطب)

  ,چالش ,مخاطب ,مانکن ,برندهای ,های ,چالش مانکن ,برندهای اینترنتی ,اینترنتی ایرانی ,می شود ,مخاطب با ,برندهای اینترنتی ایرانی ,اینترنتی ایرانی فرصتی ,چالش مانکن برندهای ,مانکن برندهای اینترنتی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خوش فکر غوث الفقراء rasoulb پاجام تولید کننده و پخش عمده شلوار بچگانه و زنانه نیوزسل دانلود فایل pikasohonarjo کی به کیه movie4u اینجا همه چی هست